EN FA

نشست هم افزایی اداره تبلیغات اسلامی و فرماندهی سپاه هفتکل برگزار شد

1399/11/15 تعداد بازدید: 354
print
نشست هم افزایی اداره تبلیغات اسلامی و فرماندهی سپاه هفتکل برگزار شد

نشست صمیمانه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل و سرپرست اداره تبلیغات اسلامی پیرامون مسائل فرهنگی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی هفتکل، حجت الاسلام ساداتی در گفتگو با روابط عمومی این اداره با اعلام این خبر گفت: این نشست با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل و حجت الاسلام دلپذیر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پیرامون مسائل فرهنگی شهرستان در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
حجت الاسلام ساداتی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، برنامه ها و اقدامات اداره تبلیغات اسلامی در ایام دهه فجر و رویکرد جدید فرهنگی با طرح امام محله، امام روستا، پایگاه اجتماعی، هیئات مذهبی، مساجد و توجه ویژه به فعالیت های بانوان فرهیخته تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
 
وی در ادامه افزود: در این نشست با بیان هم افزایی و همکاری، بر اتاق فکر واحد در راستای ارتقای فرهنگی شهرستان و نظام اسلامی مورد توافق سپاه ناحیه هفتکل و اداره تبلیغات اسلامی تاکید شد.
 
گفتنی است: فرمانده سپاه با بیان همکاری در راستای فرهنگ ناب و اصیل اسلامی و انقلابی با رویکرد جهادی اعلام همکاری و پشتیبانی نمود.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک