EN FA

برپایی مراسم باشکوه گرامیداشت اعیاد ربیع الاول در شهرستان هفتکل

1400/08/04 تعداد بازدید: 264
print
برپایی مراسم باشکوه گرامیداشت اعیاد ربیع الاول در شهرستان هفتکل

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هفتکل از برگزاری مراسم جشن میلاد خجسته پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور عموم مردم این شهرستان خبر داد.

به گزارش رییس اداره تبلیغات اسلامی هفتکل، جشن میلاد حضرت محمد ص و امام جعفر صادق(ع) با حضور مردم غیور هفتکل و مسئولین شهرستان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، کانون خدام رضوی، جمعیت بانوان فرهیخته، موسسه یاس نبی ، بنیاد مهدویت و دفتر امام جمعه در پارک شادی هفتکل برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام ساداتی، رییس اداره تبلیغات اسلامی هفتکل، در خصوص جزییات برگزاری این مراسم گفت: در این جشن با شکوه علاوه بر هنرنمایی هنرمندان استانی و شهرستانی، حجت الاسلام شریفی کارشناس مسائل خانواده با بیانی نافذ و اثرگذار به موضوعات تحکیم خانواده و  همسرداری پرداخت.
 
 
 
گفتنی است، با تدابیر به عمل آمده؛ ایستگاه تزریق واکسن کرونا در محل برگزاری جشن مستقر شده و از عموم شرکت کنندگان دعوت به عمل آمد که در صورتی که واکسن نزدند به این ایستگاه مراجعه کنند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک