EN FA

نشستهای بصیرتی پس از پایان ماه صفر ادامه پیدا خواهد کرد

1399/07/23 تعداد بازدید: 372
print
نشستهای بصیرتی پس از پایان ماه صفر ادامه پیدا خواهد کرد

تجلیل از کادر فرهنگی مسجد علی بن ابی طالب چهاربیشه و برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در دهه آخر ماه صفر و پس از آن در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، حجت الاسلام داودی امام جماعت مسجد علی بن ابی طالب و کادر فرهنگی این مسجد با حجت الاسلام قندعلی دیدار ودر خصوص اجرای برنامه های پایانی ماه صفر گفتگو کردند.
 
در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از زحمات و تلاش های انجام شده توسط کادر فرهنگی مسجد و امام جماعت پر تلاش  تقدیر و تشکر کرد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های انجام شده توسط  امام جماعت و کادر فرهنگی مسجد خصوصا در گروه تغسیل اموات کرونایی تجلیل کرد و این حرکت را نشانه ی وجود روحانیت همیشه در صحنه و جهادی دانست که که در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنند.
 
در این نشست در خصوص مراسمات پایان ماه صفر و تجلیل از خادمان حسینی و مداحان اهل بیت (ع) پس از ۶۰ شبانه روز فعالیت مستمر، بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد مراسم تجلیل از خادمان حسینی به میزبانی مسجد علی بن ابی طالب در آخرین شب ماه صفر وبا حضور ائمه جماعات، مسئولین هیئات و امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردد.
 
حجت الاسلام قندعلی در پایان این برنامه خاطر نشان کرد: جلسات و نشست های بصیرتی پس از پایان ماه صفر با محوریت تلاوت و تفسیر قرآن ادامه پیدا خواهد کرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک