EN FA

نشست فصلی کارکنان دبیرستان صدرای مسجدسلیمان برگزار شد

1399/09/16 تعداد بازدید: 378
print
 نشست فصلی کارکنان دبیرستان صدرای مسجدسلیمان برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری نشست فصلی با حضور کارکنان دبیرستان دخترانه صدرا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ایذه، در این نشست حجت الاسلام قندعلی ضمن تجلیل از زحمات تلاشگران آموزش و پرورش با برشمردن سیاست های کلی سازمان تبلیغات اسلامی در راه اندازی دبیرستان های صدرا ،خواهان مشارکت کلیه کارکنان مدارس صدرا در ارائه برنامه های علمی و فرهنگی شد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان تصریح کرد: در موضوع بیماری کرونا، دبیرستان های صدرا باید بعنوان پایگاه های فعال فرهنگی در ارائه خدمات به مردم و همشهریان همت مضاعف کنند که بحمدالله تا کنون نیز تلاشهای بسیار خوبی  انجام شده است.
 
حجت الاسلام قندعلی، با اشاره به فضای آموزشی شاد افزود: به نظر می رسد برنامه آموزشی شاد در بحث پرورش دانش آموزان به تنهایی کارآمد نیست و انتظار می رود دبیران محترم درهفته نشست های جداگانه با تک تک دانش آموزان داشته باشند و ارزیابی خود را از روند پیشرفت پرورش اخلاقی و تربیتی  تکمیل کرده و ماهانه این ارزیابی ها را در شورای دبیران طرح  و بررسی کنند.
 
وی ماهیت مدارس صدرا را پرورش نسل نخبگان انقلابی و تربیت نیروهای اصیل بر شمرد وتاکید کرد: همه امکانات خود را برای به ثمر نشستن اهداف دبیرستان  صدرا بکار خواهیم گرفت.
 
حجت الاسلام قندعلی در پایان، خواستار تسریع در روند تشکیل انجمن دانش آموختگان دبیرستان های صدرا شد و همچنین از مربیان مدارس در خصوص ارتباط هر چه بیشتر با والدین دانش آموزان و تعامل همه جانبه با این عزیزان در ثبت و مشاهدات روند پیشرفت تحصیلی و اخلاقی دانش آموزان انتظاراتی را عنوان کرد و گفت: در این دبیرستان ها، نگاه ها ما باید به مقوله پرورش اخلاقی همتراز با مقوله ی پیشرفت علمی باشد و برنامه ها بگونه ای طرح ریزی شود که در هر دو حوزه به شکل همزمان، وضعیت دانش آموزان مورد رصد قرار گیرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک