EN FA

مهمترین دفاع در شرایط جامعه کنونی، دفاع از باورهاست

1399/06/25 تعداد بازدید: 379
print
مهمترین دفاع در شرایط جامعه کنونی، دفاع از باورهاست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان: دفاع مقدس محدود به ۸سال دوران جنگ نبوده و در همه عرصه ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان، جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام علی قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور دفاع جانانه فرزندان گمنام این آب و خاک دانست و گفت: دفاع مقدس محدود به ۸سال دوران جنگ نمی باشد بلکه دفاع مقدس در همه عرصه ها همچنان ادامه دارد و امروز ما در مهمترین مرحله جنگ فرهنگی قرار داریم.
 
حجت الاسلام والمسلمین قندعلی تصریح کرد: دشمن به شدت در حال القاء ناکارآمدی نظام با استفاده از ابزار تحریم و فشار و از سوی دیگر در صدد تضعیف عقاید و باور های مردم است و مهترین دفاع در شرایط کنونی، دفاع از باورها در مقابل جنگ نرم است. لذا یکی از سلاح های مقابله با دشمن، عملکرد درست مسئولین و خدمت به مردم بوده که موجب خنثی کردن توطئه ها و حملات نرم افزاری دشمن خواهد شد.
 
قندعلی با اشاره به جسارت و توهین نشریه فرانسوی و اقدام شنیع وخارج از عرف حقوق بشری، این اقدام رذیلانه را توهین به میلیاردها  انسان آزاده دانست و خاطر نشان کرد: خوب است جوانان ما در خصوص دولتهای غربی علی الخصوص فرانسه، انگلیس، امریکا و کشورهای به اصطلاح مدعی حقوق بشری مطالعه کنند.
 
وی در پایان افزود: پیامبر ما مهمترین آداب زندگی اجتماعی را نهادینه کرد ولی امروز جهان‌ منحط غرب توانِ تحمل این مکتب پویا و جهان شمول را نداشته و هر از گاهی با جسارت و هرزه گویی، باطن خبیث خود را نمایان می کند اما بداند با این رفتارها ملت ها به فضل الهی هر روز بیدار تر و ارزشهای اسلام ناب محمدی در جهان گسترده تر خواهد.
 
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک