EN FA

عملیات سردار سلیمانی در مسجدسلیمان با خدمت رسانی به محلات آغاز خواهد شد.

1399/09/16 تعداد بازدید: 341
print
 عملیات سردار سلیمانی در مسجدسلیمان با خدمت رسانی به محلات آغاز خواهد شد.

جلسه مشترک شهردار مسجدسلیمان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با موضوع عملیات فرهنگی اجتماعی سردار سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، حجت الاسلام قندعلی ضمن تبریک به مهندس مولایی شهردار جدیدالانتصاب و ارزشی مسجدسلیمان ،این انتصاب را فرصتی مناسب برای خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: مردم مشکلات فراوانی در محلات دارند که بنظر می رسد شهرداری به تنهایی قادر به حل این معضلات نمیباشد اما با هم افزایی و مشارکت گروه های جهادی میتوان خدمات گسترده ای را در محلات آغاز کرد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، با اشاره به چند طرح مهم و حیاتی فرهنگی و اجتماعی ،همچون احداث پارک بانوان، تدوین اطلس فرهنگی اجتماعی مسجدسلیمان، نصب یادمان های شهدای جاوید الاثر، حمایت از هیئات مذهبی و تشکیل قرارگاه فرهنگی حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: امامان جماعات محلات به همراه نیروهای جهادی و مسجدی این آمادگی را دارند تا به کمک نیروهای خدماتی شهرداری، برخی از مشکلات سطح محلات را حل کنند که ان شاء الله این موضوع  مهم با نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز میگردد.
 
در ادامه این نشست، شهردار مسجدسلیمان با تقدیر از ارائه طرح های اداره تبلیغات اسلامی در خصوص تشکیل قرارگاه مشترک سردار سلیمانی در راستای ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و اجتماعی به شهروندان این شهرستان، نسبت به همکاری همه مجموعه های شهرداری  با اداره تبلیغات اسلامی تاکید کرد و افزود: با تشکیل این قرار گاه و حضور میدانی ائمه جماعات محلات و گروه های مردمی، خدمت رسانی در محلات را بلافاصله آغاز خواهیم کرد و محله به محله این طرح را ادامه خواهیم.
 
گفتنی است این طرح از منطقه نمره ۸آغاز خواهد شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک