EN FA

دیدار رئیس اداره مسجدسلیمان با نماینده مجلس شورای اسلامی

1399/07/24 تعداد بازدید: 410
print
دیدار رئیس اداره مسجدسلیمان با نماینده مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام قندعلی از برگزاری نشستی صمیمانه با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، دکترعلیرضا ورناصری نماینده مردم شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل با حضور در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با حجت الاسلام قندعلی دیدار واز نزدیک در جریان فعالیت های این اداره قرار گرفت.

 
در ابتدای این دیدار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان گزارش مفصلی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این اداره در حوزه های مختلفی از جمله هیئات مذهبی، مداحان، مدارس صدرا و سایر تشکل های دینی و همچنین برنامه ریزی های انجام شده با حمایت های بسیار خوب مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی خوزستان جهت اجرای فعالیت ها طبق زیست بوم فرهنگی  مناطق ارائه و در خصوص مباحث فرهنگی این شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
 
 
حجت الاسلام قندعلی ضمن قدردانی از همکاری و هم افزایی دفتر نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی جهت حمایت از مدارس صدرا تقدیر کرده و اظهار داشت: این فعالیت ها در حقیت یک سرمایه گزاری بسیار مهم و معنوی برای فرزندان این منطقه است و همواره نگاه مسئولین ارشد شهری همچون امام جمعه محترم، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری در ایجاد انگیزه مضاعف تاثیر گذار و حائز اهمیت بوده که به سهم خود از همه ی این عزیزان  و مسئولین ارشد شهرستان سپاسگزارم.
 
در ادامه، دکتر ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از حمایت های اداره تبلیغات اسلامی از فعالیت هیئات مذهبی و تشکل های دینی شهرستان، بر حمایت همیشگی از فعالیت های فرهنگی تاکید کرد.
 
وی، نقش سازمان تبلیغات اسلامی را در همه ی عرصه های فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم توصیف کرد و با ابراز امیدواری از برنامه ریزی هاو ایده های ارائه شده توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: این فعالیت ها در راستای خدمترسانی به مردم دارای اجر معنوی و ثواب اخروی خواهد بود و خدماتی ماندگار در حوزه تربیت نسل های آینده است.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک