EN FA

در نشستی با عشایر مسجدسلیمان، اهمیت خانواده در مناسبات اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت

1399/09/02 تعداد بازدید: 361
print
در نشستی با عشایر مسجدسلیمان، اهمیت خانواده در مناسبات اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت

رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری نشست اجتماعی با حضورعشایر در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، در این نشست حجت الاسلام قندعلی با اشاره به اهمیت کانون خانواده در مناسبات اجتماعی اظهار داشت: دین اسلام را از ادیانی است که در بین ادیان آسمانی دیگر، نسبت به حفظ کانون خانواده و استحکام آن دارای بیشترین و پر اهمیت ترین دستورات زندگی فردی و اجتماعی بوده و نسبت  به تشکیل آن و همچنین حفظ استحکام خانواده مصرانه تاکید کرده است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، با اشاره به تلاش دستگاه های ضد فرهنگی غرب در تضعیف نهاد خانواده، بخصوص طرح های فسادانگیز در میان اقشار مختلف مردم سعی میکند تا با حمله به جوامع سنتی در رسیدن به اهداف شوم استثماری و استعماری خود موفق شود.
 
حجت الاسلام قندعلی خانواده های سنتی ایرانی را از جمله نهادهایی دانست که در مقابله این طرح ها همچون دژی استوار ایستاده است و همگان باید تلاش کنند تا این سنت های دیرینه خانوادگی به سبک اسلامی و برگرفته از آیات روشن الهی، به نسل های بعدی منتقل شود.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک