EN FA

توسعه فرهنگ زکات در اقتصاد اسلامی بسیار با اهمیت است

1399/07/24 تعداد بازدید: 380
print
 توسعه فرهنگ زکات در اقتصاد اسلامی بسیار با اهمیت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مسجد سلیمان با مسئول طرح زکات کمیته امدادامام خمینی (ره) در این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، حجت الاسلام محمدرضا مرادی امام جماعت و مسئول طرح زکات کمیته امداد حضرت امام خمینی ره با حضور در اداره تبلیغات اسلامی در خصوص طرح زکات و فعالیت های انجام شده در این حوزه با مسئول اداره تبلیغات اسلامی بحث و تبادل نظر کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از زحمات فعالان عرصه تبلیغ در مناطق روستایی و عشایری و همچنین برنامه های انجام شده توسط کمیته امداد، تجلیل و توسعه فرهنگ زکات را بسیار مهم و حیاتی دانست.
 
حجت الاسلام قندعلی خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگ زکات در اقتصاد اسلامی و حل مشکلات عدیده مردم در این نظام بسیار مهم است و به لطف الهی و زحمات مبلغین عزیز این کار بزرگ هر ساله رشد قابل توجهی که اداره تبلیغات اسلامی نیز در حمایت و هم افزایی همه جانبه با عزیزان کمیته امداد از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک