EN FA

توزیع 6000 ماسک رایگان بین هیئات شهرستان مسجدسلیمان

1399/06/07 تعداد بازدید: 373
print
توزیع 6000 ماسک رایگان بین هیئات شهرستان مسجدسلیمان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان: با حمایت مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی خوزستان و شورای هیئات مذهبی تعداد۶۰۰۰ماسک بهداشتی تهیه و به صورت رایگان بین هیئات توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، حجت الاسلام والمسلمین قندعلی در گفتگو با روابط عمومی این اداره از توزیع ۶۰۰۰عدد ماسک بهداشتی بین هیئات مذهبی و مواکب سلامت این شهرستان خبر داد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، ضمن تقدیر از زحمات مسئولین هیئات، نیروهای انتظامی و مسئولین بهداشتی و هم افزایی این مجموعه ها اظهار داشت: علیرغم همه محدودیت ها و تنگناهای موجود بحمدالله با حفظ فاصله گزاری اجتماعی و رعایت موارد بهداشتی شاهد برگزاری مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان در شهرستان هستیم.
 
 
حجت الاسلام قندعلی تصریح کرد: کلیه هیئات و مجالس عزاداری مجوز قانونی خود را با ثبت نام در سامانه بیرق و با نظارت مراکز بهداشتی دریافت کرده اند و بحمد الله تاکنون گزارشات برپایی مراسمات بسیار خوب ارزیابی شده که امیدواریم با همکاری مردم این روند تا پایان برنامه های محرم ادامه داشته باشد.
 
وی افزود: با حمایت مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی خوزستان و شورای هیئات مذهبی تعداد۶۰۰۰عدد ماسک بهداشتی تهیه و به صورت رایگان بین هیئات توزیع گردید.
 
در پایان، حجت الاسلام قندعلی با اشاره به کمکهای مردمی در طول مدت شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: نذورات مردمی نمونه ی دیگری از نمایش همدلی و مشارکت در کمک های مومنانه همچون تهیه بسته های  مواد غذایی، جهیزیه و اقلام نوشت افزاری را رقم زد و ثابت کرد که هیئات مذهبی برگرفته از متن انقلاب اسلامی با توسل به امام حسین علیه السلام و تحت فرامین هوشمندانه و عالمانه مقام عظمای ولایت بوده ودر همه حوادث و اتفاقات همچون سیل و زلزله و انتشار بیماری ها در حمایت از هموطنان و همشهریان خود کوتاهی نکرده و همواره در جبهه های مختلف با رعایت قوانین و مقررات عمومی حماسه آفرینی می کنند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک