EN FA

بازدید میدانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از شهر عنبل

1399/07/16 تعداد بازدید: 706
print
بازدید میدانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از شهر عنبل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با حضور در شهرعنبل، با حجت الاسلام بیژنی امام جماعت این شهر، مهندس حاجی پور شهردار شهر گل گیروهمچنین رئیس شورای اسلامی دیدار و از پروژه های فرهنگی آن منطقه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، در این دیدار حجت الاسلام قندعلی ضمن قدردانی از زحمات روحانی فعال و بسیجی آن منطقه اظهار داشت: حضور این روحانی عزیز به همراه خانواده در این منطقه در حقیقت یک فعالیت جهادی است که بسیاری از طلاب مکتب امام صادق (ع) سالهاست در پیش گرفته اند. لذا این نهضت بزرگ تبلیغی اثرات معنوی بسیار زیادی در بین اقشار مختلف جامعه داشته و گواه این مساله هم حمایت های همیشگی مردم و فعالیت های گسترده و جهادی روحانیون در خدمات رسانی اجتماعی بوده است.
 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان همچنین با تجلیل از اقدامات شهردار فعال و رزمنده دوران دفاع مقدس مهندس حاجی پور افزود: با هم افزایی هایی که انجام شده بحمدالله شاهد اجرای پروژه های بزرگ فرهنگی و فعالیت های چشمگیری در مناطق محروم هستیم که در این راستا از حمایت های شهردار محترم و مجموعه کارکنان این ارگان، نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
 
 

 

در خاتمه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان، شهردار و رئیس شورای شهر و امام جماعت شهرعنبل  با حضور در کنار مرقد شهدای گمنام و ادای احترام، از پروژه بازسازی تصاویر شهدای شهرعنبل، پارک فدک، مجموعه فرهنگی شهدای گمنام و حوزه مقاومت بسیج منطقه بازدید و از تلاشگران این عرصه تجلیل و قدردانی شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک