EN FA

انجمن اسلامی بازاریان مسجدسلیمان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد

1399/09/02 تعداد بازدید: 322
print
انجمن اسلامی بازاریان مسجدسلیمان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از تشکیل انجمن اسلامی بازار وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در قرارگاه مشترک حضرت صاحب الزمان (عج) مسجدسلیمان تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، در ابتدای این نشست سرهنگ رحیمی حسینی در سخنانی، نقش اصناف و بازاریان در اقتصاد کشور را بسیار مهم توصیف کرد.
 
رحیمی حسینی با اشاره به شرایط کنونی، هماهنگی اصناف در کنترل بیماری کرونا را لازم دانسته و تشکیل این قرار گاه را بسیار مهم عنوان کردند.
 
حجت الاسلام قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان نیز در سخنانی تشکیل انجمن اسلامی بازار در کنار سایرمجموعه های اصناف درقرارگاه حضرت صاحب الزمان(عج) هم در شیوع بیماری کرونا و جمع آوری کمک های مؤمنانه وهم در نظارت بر قیمت ها با همدلی و هم افزایی گروه های جهادی و بسیجی را نمونه ای از لبیک مردم مؤمن به فرامین مقام عظمای ولایت دانست.
 
 
در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین رئیس اتاق اصناف شهرستان هرکدام به شکل جداگانه در خصوص برنامه ریزی های انجام شده در عملیات حاج قاسم سلیمانی به تشریح اقدامات انجام شده پرداختند.
 
 
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک