EN FA

«مرگ بر آمریکا» فریاد رسای عزاداران در مجالس سیدالشهداء است

1399/06/10 تعداد بازدید: 332
print
«مرگ بر آمریکا» فریاد رسای عزاداران در مجالس سیدالشهداء است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان: عاشورا روز برائت از مشرکین و رژیم های غاصب امریکا و اسرائیل است که محور جنایت هایی عظیم در جهان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، اجرای مراسم سوگواری شام غریبان اباعبدالله علیه السلام با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در جوار مزار شهدای گمنام مسجدسلیمان برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قندعلی با اشاره به فرازهایی از زیارت عاشورا اظهار داشت: عاشورا روز برائت از مشرکین است و ما در مجالس سید الشهداء با توسل به ولایت اهل بیت علیهم السلام، از مشرکین و منافقین برائت جسته و ان شاء الله به وعده های داده شده به مومنین و پیروان راستین این نهضت بزرگ اسلامی نائل خواهیم آمد.

 

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با بیان این جمله که : «فریاد رسای ما در مجالس سیدالشهداء مرگ بر امریکاست» عنوان کرد: هر چه در جغرافیای امروز ما از ایجاد وحشت و ترس و ناجوانمردی است اعم ازآسیبهای فضای مجازی، توزیع مواد مخدر، ترور وآدم کشی و... از اتاق فکر این دولت غاصب و صهیونیسم است و ما مجالسمان اگر مجالس مرگ بر امریکا نباشد معلوم است راه حسین (ع) را نشناخته ایم.
 
وی در ادامه افزود: دنیای سراسر فساد استعمار به سرکردگی امریکای جنایت کار که با خدعه و نیرنگ دم از حقوق بشر میزند و در دوره ای که بیماران زیادی همچون بیماران پروانه ای، کرونایی وکودکان مظلوم یمن و...در بیمارستانها به سر می برند، انسانها را تحت شدیدترین تحریم ها قرار داده وصاحبان صنعت هایی که با جان بشر سروکار دارند را تهدید و تطمیع می کند اما به فضل الهی ملت امام حسین ع در مقابل این توطئه های نافرجام تن به ذلت نخواهد داد وشعار هیهات من الذله را درجهان  جاودانه خواهد کرد.
 
در پایان،حجت الاسلام قندعلی از زحمات و تلاش های مخلصانه همه دست اندر کاران وخدمتگزاران دستگاه عظیم سیدالشهداء و مسئولین و مدیران ادارات و سازمانهای مختلف شهری و روستایی که در برگزاری مراسمات ایام محرم از هیچ کوششی فروگذار نکردند تجلیل کرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک