EN FA

وظیفه ما این است که راه امام (ره) را با قدرت واستقامت ادامه دهیم

1400/03/16 تعداد بازدید: 547
print
وظیفه ما این است که راه امام (ره) را با قدرت واستقامت ادامه دهیم

مراسم سالگرد رحلت رهبرکبیر انقلاب امام خمینی(ره) در محل حسینیه ثارالله شهرستان بندرماهشهر باحضور کلیه مسئولین و عموم مردم همیشه درصحنه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستادکرونا و با سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد. (ره)

به گزارش روابط عمومی اداره ویژه تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر، حجت الا سلام سید عابدین موسوی در بیاناتی که در این مراسم داشت گفت: قیام‌ امام بر علیه استکبار طلبی وانحصارطلبی ودرحمایت از محرومین ومستضعفین در واقع استمرار حرکت انبیا وقیام انبیا وائمه ودرادامه قیام حسینی و قیام عاشورا بود.

 
وی در ادامه تاکید داشت: امام به عنوان یکی ازنواب عام امام زمان در دوره غیبت و زمینه ساز ومقدمه قیام نهایی و قیام مهدوی بود و امروز مقام معظم رهبری به عنوان نائب امام عصر و جانشین و خلف صالح امام خمینی ادامه دهنده همان راه است و شهید حاج قاسم سلیمانی به درستی گفت که جمهوری اسلامی خیمه حسین بن علی(ع)است.
 
 
ریاست اداره ویژه تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: امروز راه امام، کلام امام،نهصت امام و پرچم امام در بین ماست و وظیفه ما اینست که راه آن بزرگوار را با قدرت واستقامت ادامه دهیم.
 
وی درپایان خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو خواسته امام از ما و حضور حداگثری و انتخاب درست فرداصلح است چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شوراها به این امید که در روز قیامت دربرابر امام وشهدا رو سفید و سرافراز باشیم.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک