EN FA

مهرواره محله همدل، سرآغاز توجه به مساجد و امامان محله خواهد بود

1400/04/15 تعداد بازدید: 334
print
مهرواره محله همدل، سرآغاز توجه به مساجد و امامان محله خواهد بود

کمیته داوری طرح مهرواره محله همدل با دعوت از مسئولین شهرستان بندرماهشهر در محل اداره ویژه تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ویژه تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر نشست کمیته داوری طرح مهرواره محله همدل باحضور رییس اداره ویژه تبلیغات اسلامی ماهشهر، امام جمعه شهرستان، مدیریت حوزه علمیه و رییس اداره ارشاد اسلامی برگزار شد که دراین نشست ازمیان طرح ها و شرکت کنندگان دراولین مرحله مهرواره محله همدل آثار افرادی که تمام مراحل ثبت مسئله را به انجام رساندندبررسی شده و ۳نفر به انتخاب کمیته داوری برگزیده این دوره مهرواره شدند که ازآن میان یک نفر حائز رتبه اول درمهرواره محله همدل در شهرستان بندرماهشهر جهت معرفی به استان شد.
 
 
 
 
حجت الاسلام والمسلمین سیدعابدین وموسوی رییس اداره ویژه تبلیغات اسلامی ماهشهر، به بیان توضیحاتی در این خصوص پرداخت و گفت: طی مراسمی با حضور گروه های جهادی شهرستان و تمامی شرکت کنندگان دراولین دوره مهرواره محله همدل از این فرد وگروه ومحله تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
وی در پایان افزود: این طرح سرآغاز توجه به محلات ومساجد وامامان محله در شهرستان بوده ودر مراحل و طرح های آتی نقایص مرحله اول  برطرف واصلاح خواهد شد بااین امید که مشارکت بیشتری از ناحیه فعالان فرهنگی وجهادی محلات شهرستان صورت گیرد.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک