EN FA

روشنگری ائمه جماعات در انتخاب اصلح، نقش تعیین کننده دارد

1400/03/11 تعداد بازدید: 503
print
روشنگری ائمه جماعات در انتخاب اصلح، نقش تعیین کننده دارد

نشست هم اندیشی امامان جماعت مساجد،خطبا ومبلغین شهرستان بندرماهشهر باحضور امام جمعه محترم شهرستان و ریاست اداره ویژه تبلیغات اسلامی درمحل مصلی نماز جمعه برگزارشد.

 هم اندیشی امامان جماعت مساجد و خطبا و مبلغین جهت حضور حداکثری در انتخابات 1400 و ملاک های انتخاب اصلح

 
به گزارش روابط عمومی اداره ویژه تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر 
حجت الاسلام سیدعابدین موسوی ریاست اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر هدف از برگزاری این نشست را روشنگری و آگاه سازی خطبا وامامان جماعت مساجد جهت آگاه سازی وتشویق عموم مردم نسبت به حضور حداکثری آحاد جامعه خوانده وافزود انتخابات پیش رو نقطه قوت و پیشرفت جامعه را درپیش خواهد داشت.
 
ایشان درادامه تاکید داشت: می بایست با آگاه سازی و روشنگری در بین عموم مردم مسیر مستقیم و روبه جلوی گام دوم انقلاب را نشان داده و در انتخاب فرد اصلح و کاردان وانقلابی به همشهری هایمان کمک کنیم که ضمن حضور پرشور وحداکثری انتخابی درست را داشته باشند.
 
 
امام جمعه شهرستان نیز تاکید داشت: حضور در انتخابات و روشنگری امامان جماعت می تواند امت همیشه درصحنه وشهید پرور شهرستان را در انتخاب فردی اصلح وانقلابی یاری رساند.
 
حجت الاسلام موسوی درپایان ضمن تشکر از کلیه فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان وهمچنین امامان جماعت وخطبا که همیشه درکنار سایر آحاد واقشارجامعه حضور داشته اند افزود:بیش از پیش می بایست در امر روشنگری و کنشگری سیاسی وفرهنگی شهرستان دخیل بوده وباتوجه به محدودیت های کرونایی فعالان فرهنگی و دغدغه مند شهرستان می بایست در شبکه های مجازی و رسانه ای حضور موثر و اقناعی  پیدا کنند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک