EN FA

اولین نشست کارگروه فضای مجازی و رسانه در بندرماهشهر برگزار شد

1400/05/07 تعداد بازدید: 302
print
اولین نشست کارگروه فضای مجازی و رسانه در بندرماهشهر برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر از برگزاری اولین جلسه کارگروه فضای مجازی و رسانه با حضور فرماندار شهرستان بندرماهشهر، ادارات فرهنگی و نمایندگان نهادهای امنیتی درمحل اداره ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر، در این نشست، اعضای حاضر در جلسه بر ضرورت تشکیل شورایی سیاست گذار و ناظر جهت ساماندهی مسائل فضای مجازی و رسانه تاکید کرده و خواستار عزم و اراده جدی برای ساماندهی این حوزه مهم و راهبردی شدند. 

 
همچنین با اشاره به مطالبات به حق علاقمندان به فعالیت رسانه ای تاکید کردند: جلسات هم اندیشی متعدد با نخبگان فرهنگی وآشنا به حوزه رسانه برگزار شود و پس از مساله شناسی و تدوین نقشه راه شورای عالی فضای مجازی شکل گرفته و مصوبات آن لازم الاجرا باشد. 
 
 
ماموریت اصلی شورای عالی فضای مجازی سیاست گذاری و نظارت بر حسن اجرای آن هاست. از جمله آن سیاست ها می‌توان به تهیه بانک اطلاعاتی فعالان رسانه و فضای مجازی، سیاست های اموزشی جهت غنی سازی و جهت بخشی به آن ها ، سیاست های نظارتی و ابلاغ مقررات فعالیت خبری و رسانه ای، تنظیم سیاست های تشویقی و حمایتی اشاره کرد. 
 
برگزاری جلسات هم اندیشی با نخبگان و فعالان رسانه، 
برنامه ریزی جهت حضور اساتید و کارشناسان رسانه در شهرستان، 
سرمایه گذاری جهت ارتقای سواد رسانه اقشار مختلف و مدیران، 
کادرسازی و استعداد یابی، 
فعال سازی ظرفیت روابط عمومی ادارات و شرکت ها، 
تقویت گروه های رسانه ای مردمی و شناسه دار
جهت تولید و انتشار محتوای سالم و فاخر از دیگر پیشنهادات مطرح در این نشست بوده است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک