EN FA

اولین نشست قرارگاه دانش آموزی در بندرماهشهر برگزارشد

1400/02/15 تعداد بازدید: 324
print
 اولین نشست قرارگاه دانش آموزی در بندرماهشهر برگزارشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر: بی شک مدارس صدرا یکی از ظرفیت های بالفعل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که بایستی به نحو شایسته مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر، در این جلسه که باحضور و همکاری مسئولین حوزه علمیه برادران و خواهران ، آموزش وپرورش، بسیج دانش آموزی، انجمن های دانش آموزی و همچنین مدیریت محترم مدرسه صدرا بندرماهشهر برگزار شد حجت‌الاسلام سید عابدین موسوی در مورد فعالیت های مشترک اداره ویژه تبلیغات اسلامی و نهاد های مرتبط با مدرسه صدرا به گفتگو پرداخت.
 
حجت الاسلام موسوی رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر در خصوص برگزاری این قرارگاه گفت: بی شک مدارس صدرا یکی از ظرفیت های بالفعل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که بایستی به نحو شایسته و بایسته مورد توجه ویژه از ناحیه نهادهای فرهنگی ومسئولین محترم شهرستان قرارگیرد.
 
 

 
ایشان در ادامه بر استفاده هدفمند از بستر رسانه ای نرم افزار شاد و همچنین ظرفیت بی بدیل خانواده بزرگ آموزش و پرورش،دانش آموزان، هیات های دانش آموزی،  بسیج دانش آموزی و انجمن های اسلامی مانند برگزاری گفتگو های دینی، اقامه نماز، حضور مبلغین و کارشناسان مذهبی جهت مشاوره دینی در مدارس تاکید کرد.
 
ریاست اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر یکی از مهمترین اولویت های سازمان تبلیغات در سال 1400 را حضور موثر در حوزه فعالیت های دانش آموزی به ویژه در مدارس صدرا عنوان کرد و افزود: با پیگیری و همکاری مسئولین محترم شهرستان تاسیس مدرسه صدرای پسرانه در حال پیگیری است و حمایت از مدرسه صدرا دخترانه نیزدرالویت است.
 
در پایان از دانش آموزان نخبه و فعال فرهنگی مدرسه صدرای دخترانه برگزیده در مسابقات مجری گری و تولیدات رسانه ای که حائز رتبه های ممتاز شده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک