EN FA

اولین عملیات فرهنی سال 1400دعوت به حضور در انتخابات است

1400/03/23 تعداد بازدید: 329
print
اولین عملیات فرهنی سال 1400دعوت به حضور در انتخابات است

نشست هم اندیشی تشکل های مذهبی جهت حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات و ایجاد شبکه مردمی تبلیغ و تواصی در اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر، نشست هم اندیشی تشکل های مذهبی باحضور حجت الاسلام موسوی ریاست اداره تبلیغات اسلامی و مسئولین تشکل ها و موسسات قرآنی شهرستان بندرماهشهر درمحل اتاق وضعیت فرهنگی اداره تبلیغات برگزارشد.
 
حجت الاسلام موسوی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر گفت:شبکه مردمی گستره تشکل های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند باتواصی به حق و مقاومت بستر شبکه ای قوی و منسجمی باشد که در عملیات های فرهنگی مستمر و هماهنگ گفتمان انقلاب اسلامی و خدمت به مردم صبور و مقاوم محب اهل بیت علیهم السلام را نهادینه کند.
 
 
ایشان افزود:موسسات قرآنی، کانون مداحان،مدرسه صدرا، هیات های مذهبی و قرارگاه جهادی هیات ها، امامان محله، روحانیون مستقر، انجمن ها و سایر تشکل ها و کانون های فرهنگی تبلیغی خانواده بزرگ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر را شکل می‌دهند و با رصد مداوم و حرکت هماهنگ و طرح عملیاتهای فرهنگی موثر تر ظاهر شوند.
 
ریاست اداره ویژه تبلیغات اسلامی اظهارداشت: اولین عملیات فرهنگی سال 1400 تشویق مردم و جامعه مخاطبین به حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهد بود.
 
حجت الاسلام موسوی درپایان بیان داشتد بدیهی است هفته منتهی به انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار بوده ولازم است شبکه امامان محله و جامعه مداحان و مربیان قرآن به کمک نظام اسلامی بشتابند و از هر کمکی به مردم صبور و مقاوم که به حق از عملکردهای ضعیف برخی مسئولان گله مند هستند دریغ نکنند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک