EN FA

همایش حضور حداکثری در انتخابات با محوریت انتخاب کاندیدای اصلح شهر شهید شرافت برگزار شد.

1400/03/15 تعداد بازدید: 574
print
همایش حضور حداکثری در انتخابات با محوریت انتخاب کاندیدای اصلح شهر شهید شرافت برگزار شد.

رئیس دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی شهر شهید شرافت از برگزاری همایش حضور حداکثری در انتخابات با محوریت انتخاب کاندیدای اصلح این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی شهر شهید شرافت، در ابتدای این همایش، حجت الاسلام والمسلمین مرعشی امام جمعه شهر شهید شرافت ضمن خیر مقدم به همه مسئولین و نخبگان ، دانشجویان و روحانیت، از ایجاد بستر های لازم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو یاد کرد و طرح برگزاری مناظرات انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهید شرافت ویژه نامزدهای این شورا به میزبانی قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی را مطرح کرد.
 
 
در این همایش اعضای شورای تامین شهرستان، ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ، قوانین و مقررات انتخاباتی را یادآور شدند و از عموم مسئولین و کاندیداها، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی درخواست همکاری لازم و رعایت قانون را نمودند و همچنین از طرح مناسب و هدفمند قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی در بیان دیدگاه ها و اهداف نامزدهای محترم شورای شهر ، استقبال و تشکر کردند. 
 
گفنی است، این همایش به همت دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی شهر شهید شرافت و با حضور فرماندار،دادستان، رئیس اداره اطلاعات، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، نمایندگی شورای نظارت بر انتخابات، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی،ریاست اداره آبفا، مسئول دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی ، کاندیداهای محترم شورای اسلامی و مسئولین کمیته های قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر شهید شرافت در مسجد جامع با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک