EN FA

همایش 4000 نفری وحدت اقوام و عشایر خوزستان برگزار شد

1400/10/18 تعداد بازدید: 553
print
 همایش 4000 نفری وحدت اقوام و عشایر خوزستان برگزار شد

همایش بزرگ وحدت اقوام و عشایر استان خوزستان، با محوریت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با همکاری دفترنمایندگی تبلیغات اسلامی شهر شهید شرافت شوشتر برگزار شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این همایش که با حضور نماینده محترم ولی فقیه، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، بر مسئله اتحاد اقوام که در مکتب شهید سلیمانی همواره مورد تأکید بوده است پرداخته شد.
 
 
در این همایش بزرگ که با محوریت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت پر افتخار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی شهر شهید شرافت شوشتر به عنوان کمیته پشتیبانی و اطلاع رسانی، انجام مقدمات برگزاری این همایش را عهده دار بوده است.
 
 
شایان ذکر است سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) در استان، اجرای گروه سرود مکتب حاج قاسم، شعر خوانی به زبان های عربی و بختیاری از مهمترین بخش های این برنامه بوده است.
 
 
 
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک