EN FA

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش میزبان خادمان آستان قدس رضوی

1399/04/10 تعداد بازدید: 423
print
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش میزبان خادمان آستان قدس رضوی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش به همراه تعدادی از فعالان مذهبی و جهادی این شهرستان در آستانه میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، میزبان کاروان زیارتی زیر سایه خورشید شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) کاروان "زیر سایه خورشید" با حضور خادمان آستان قدس رضوی و به همراه پرچم متبرک حرم حضرت رضا(ع) به شهرستان شوش رسید.
 
 
 
به رسم هر سال و پس از اجرای مراسم آئینی، این کاروان مذهبی با حجت الاسلام آل کثیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش دیدار و گفتگو کرد.
 
در ادامه، با همراهی حجت الاسلام آل کثیر از کارگاه تولید ماسک که با فعالیت جهادی هیئت مذهبی حضرت زینب(س) اقدامات موثری در طول مدت بیماری کرونا داشته است بازدید و از زحمات این فعالان مذهبی و جهادی قدردانی شد.
 
 
 
 در پایان، به نمایندگی از خدام حرم مطهر رضوی با حضور در جمع پیر غلامان، صاحبان مواکب و هیئات مذهبی، پرچم حرم مطهر جهت تبرّک و در فضایی سرشار از معنویت در اختیار این گروه از فعالان مذهبی قرار گرفت.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک