EN FA

ترویج فرهنگ اصیل حجاب و عفاف یک ضرورت ملّی و مذهبی است

1399/04/23 تعداد بازدید: 386
print
ترویج فرهنگ اصیل حجاب و عفاف یک ضرورت ملّی و مذهبی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش: معرفی الگوهای موفق در سبک زندگی و خانواده اسلامی تأثیر بسیار مثبتی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شوش، حجت الاسلام آل کثیر به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب به همراه رئیس اداره صمت از مراکز عرضه ی محصولات حجاب و عفاف در این شهرستان بازدید نمودند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش ضمن تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اصیل عفاف و حجاب اظهار داشت:  اشاعه ی این فرهنگ اصیل به عنوان یکی از مهمترین ارزشهای جامعه ی اسلامی از اولویت های اقدامات اداره تبلیغات اسلامی محسوب می شود .
 
 
 
وی افزود: معرفی الگوهای موفق در سبک زندگی و خانواده اسلامی تأثیر بسیار مثبتی در احیای این امر مهم داشته و انتظار می رود شاهد حمایت و همکاری همه ی مسئولین در رسیدن به این هدف ارزشمند باشیم.
 
محمد بهمن رئیس اداره صمت شهرستان شوش نیز در اثنای این بازدید ضمن ارائه نکات و پیشنهاداتی در خصوص رفع موانع و مشکلات پیش آمده، در جهت حمایت از تولید محصولات حجاب و عفاف قول همکاری و مساعدت دادند. 
 
 
در پایان، ضمن تقدیر از 2 مرکز عرضه ی محصولات حجاب و عفاف، هدایایی به رسم یادبود به فعالان این مراکز اهداء گردید.
 
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک