EN FA

کادرسازی، مهم ترین اولویت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی است

1399/10/19 تعداد بازدید: 325
print
کادرسازی، مهم ترین اولویت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی است

نشست هم اندیشی با موضوع برنامه ریزی مدرسه انقلاب ویژه دانش آموزان با حضور حجت الاسلام عسکرزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی، معاون پرورشی آموزش و پرورش و مسئول انجمن اسلامی دانش آموزی شهرستان رامهرمز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز، در آغاز این نشست معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، گزارش برنامه های  تربیتی از جمله هیئات دانش آموزی و حرکت اثرگذار آنان در سطح شهر طی سالیان گذشته را ارائه داد و اظهار داشت: امسال نیز با هماهنگی مدارس در صدد هستیم برنامه مدرسه انقلاب را به صورت حضوری و مجازی  در مدارسی که ظرفیت برگزاری نمایشگاه را دارند، همراه با سایر برنامه های فرهنگی اجرا کنیم.

 
در ادامه حجت الاسلام عسکرزاده، ضمن تشکر از اهتمام آموزش و پرورش به برگزاری این نشست و اجرای برنامه های تربیتی در مدارس  با حضور هیئات دانش آموزی اظهار داشت: فراهم کردن زمینه ارتباط قلبی، عاطفی و انس با اهل بیت(ع) بویژه تأثیر انقلاب اسلامی در شکل گیری هویت و شخصیت نسل جوان موثر است ،اما با توجه به هجمه های دشمنان، انجمن اسلامی، مربیان پرورشی و  هیئات دانش  آموزی باید گام های محکم تری در حوزه فرهنگی بردارند.
 
وی با اشاره به تفاهم نامه اداره کل تبلیغات اسلامی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی یادآورشد: یکی از مهم ترین اولویت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی که از مطالبات مقام معظم رهبری است، نیروسازی  وکادر سازی با رویکرد مطالبه گری در مدارس می باشد.
 
 
عسکرزاده با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی نیازمند نیروهای سالم و پاک دست است، افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی با توجه به نوع ارتباط خود در سطح مدارس می تواند این نیاز را به خوبی تأمین کند.
 
ایشان با اشاره به اینکه جامعه ایران اسلامی جامعه ای دینی است، گفت: یکی از اهداف دشمن دور کردن جوانان ایران از آموزه ها و باورهای دینی به ویژه جامعه روحانیت به عنوان بسترساز یک جامعه سالم اسلامی است.
 
در پایان، در خصوص برنامه های مدرسه انقلاب از جمله برگزاری نمایشگاه، مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان ابتدایی ودوره دوم متوسطه و در دوره اول متوسطه نیز مسابقه بازنویسی شخصیت شهدا و سرداران هشت سال دفاع مقدس و همچنین سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده  ودیگر  شخصیت ها، تبادل نظر شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک