EN FA

هیئات و مساجد شهرستان رامهرمز آماده مراسمات دهه فاطمیه می شوند

1399/10/17 تعداد بازدید: 351
print
هیئات و مساجد شهرستان رامهرمز آماده مراسمات دهه فاطمیه می شوند

نشست هماهنگی برنامه های مراسم شهادت حضرت زهرا(س) و دهه فاطمیه در شهرستان رامهرمز برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز نشست هم اندیشی برنامه های دهه فاطمیه با حضور نماینده دفتر مرجع عالی قدر حضرت آیت الله وحید خراسانی در شهرستان رامهرمز برگزارشد.
 
حجت‌الاسلام عسکرزاده  رییس اداره تبلیغات اسلامی در این جلسه به برنامه‌های ایام فاطمیه اعم از عزاداری،مسابقات خطبه حضرت فاطمه زهرا(س) و... اشاره کرد و گفت: در منزلت وعظمت حضرت زهرا(س)همین بس که فرزند بزرگوارش حضرت بقیه الله(عج) ایشان را به عنوان الگویی نمونه به جامعه اسلامی معرفی می نمایند و مسیر رشد جامعه دینی را از  نگاه به سبک زندگی آن حضرت سفارش کرده اند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز، در ادامه به برنامه های این دهه توسط هیئات،مساجد وتکایا اشاره کرد و افزود:سیاه پوش کردن میادین و معابر و سردر ادارات توسط هیئات مذهبی، برپایی مواکب، حسینیه های سیار، مجالس در بستر هیئات و مساجد، و مجلس خانگی ، مسابقات فرهنگی، تشکیل کمیته بانوان ، برپایی دسته های عزاداری با فاصله گزاری اجتماعی از دیگر برنامه‌های ستاد ایام فاطمیه محسوب می شود.
 
در ادامه این نشست حجت الاسلام سواری از مبلغین اعزامی دفتر آیت الله  وجید خراسانی  به بیان عظمت و شخصیت حضرت زهرا(س) پرداخته و  پیرامون  برنامه های امسال در ایام فاطمیه توضیحاتی را بیان کردند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک