EN FA

نشست هم اندیشی گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در رامهرمز برگزار شد

1399/10/10 تعداد بازدید: 274
print
نشست هم اندیشی گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در رامهرمز برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز ازبرگزاری گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ادارات فرهنگی در دفتر امام جمعه این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز، در این نشست حجت الاسلام عسکرزاده ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)و گرامیداشت یاد وخاطره شهید سلیمانی و شهید فخری زاده به اجرای عملیات شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: تقارن  ایام شهادت صدیقه طاهره(س) و گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی نشانگر ارادت سردار دلها به حضرت زهرا(س)است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در جوار شهدای گمنام تصریح کرد: از ابتدای عملیات شهید سلیمانی برنامه هایی در ۸محور تا کنون  انجام شده  که از جمله آنها می توان به پویش به یاد سردار دلها،نشست ها،همیاری با کادر درمان،مساوات وهمدلی ،طرح پایش محله ای و... اشاره کرد.
 
 
در ادامه حجت الاسلام موسوی امام‌جمعه شهرستان رامهرمز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی  به بیان محورهای فعالیت در ایام سالگرد این شهید بزرگوار پرداخت و اظهار داشت: یکی از محورهای این مراسم، به برگزاری جلسه هم اندیشی طلاب با موضوع جایگاه طلاب و حوزه های علمیه در تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص دارد که توسط حجت الاسلام رستمی اجرا خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: انشالله با هم افزایی همه تشکل ها و ادارات مراسمات عزاداری شهادت حضرت زهرا وسالگرد شهید والامقام سپهد سلیمانی وابومهدی المهندس واربعین شهید فخری زاده را باشکوه هر چه تمام تر برگزار خواهیم کرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک