EN FA

مکتب شهید سلیمانی، مکتبی انقلابی و اثرگذار است

1399/10/15 تعداد بازدید: 368
print
مکتب شهید سلیمانی، مکتبی انقلابی و اثرگذار است

مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی به همت امور بانوان فرهیخته و حوزه مقاومت بسیج خواهران در بخش ابوالفارس برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز، در این مراسم حجت الاسلام عسکرزاده ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه  وسالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی وهمرزمانش، شخصیت شهید سلیمانی را  دارای  خصائصی نیکو خوانده و عنوان کرد: رمز بارز سردار شهید سلیمانی شاخصه های رفتاری آن سردار والامقام بوده، که او را درزمره انسان های نادر و تراز انقلاب و به عنوان الگویی فرا ملی قرار داده است.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گتوند،با بیان اینکه شهید سلیمانی  ۴۰سال در میدان آتش و خون همواره حضور داشته افزود: مقتدای بصیر ما مقام معظم رهبری  شخصیت این سردار والامقام را  به عنوان یک  مکتب به ما معرفی کرده و فرمودند مکتب سردار سلیمانی باید تبیین شود، چرا که  مکتب شهید سلیمانی در امتدادمکتب امام خمینی رحمة الله علیه و مکتب سرخ عاشورا است.
 
حجت الاسلام عسکرزاده در ادامه  به ابعاد ارزشمند شخصیت سردارسلیمانی اشاره کرد و گفت: اخلاص  در عمل و همه امور را برای خدا انجام دادن از مولفه های بارز این شهید والا مقام بوده است.
 
وی با تأکید بر بصیرت معنوی شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: کسی که بصیرت ندارد دشمن شناس نیست،  سره را از ناسره تشخیص نمی دهد ،ولی کسی که بصیرت دارد مسیر را درست می شناسد و حقیقت بصیرت این است که با پیروی از منویات رهبری به آنها جامعه عمل بپوشیم می‌کنند.
 
حجت الاسلام عسکرزاده، حامی محرومین بودن در اوج خود ساختگی را ویژگی دیگر شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: سردار شهید شهیدسلیمانی با آن ابعاد شخصیتی وقتی به فرزند شهید می رسد یا با خانواده فقیری مواجه می شود و یا در سیل خوزستان به کمک سیل زدگان می رسد مثل یک پدر مهربان با رافت و مهربانی برخورد می کند.
 
عسکرزاده وصیت نامه حاج قاسم را برای دانش‌آموزان درس آموز خوانده وافزود: از این شخصیت ،مکتبی بنام مکتب حاج قاسم تولید شده چرا که  از شخصیت انقلابی آن سردار مقاومت چهره انقلابی ساخته که هم انقلابی می‌اندیشند، هم انقلابی عمل می‌کند و برای عمل به وظیفه هیچ‌چیزی را مانع نمی بیند و تنهابه قدرت لایزال الهی متکی هستند.
 
وی در پایان یادآور شد: شعار شهید سلیمانی همیشه «ما میتوانیم » بوده است و تمام این ویژگی ها از او چهره ای انقلابی و اثرگذار ساخته است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک