EN FA

به مناسبت روز پرستار از مدافعان سلامت در شهرستان رامهرمز تجلیل شد

1399/10/03 تعداد بازدید: 319
print
 به مناسبت روز پرستار از مدافعان سلامت در شهرستان رامهرمز تجلیل شد

همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت مقام پرستار، حجت‌الاسلام ‌عسکرزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور در بیمارستان مادر این شهرستان از کادر درمان و مدافعان سلامت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز، حجت‌الاسلام ‌عسکرزاده با اشاره به روایتی از ائمه اطهار(علیهم‌السلام) گفت: کسی که در راه مراقبت از بیماری می‌کوشد همانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند و کسی که یک شب از بیماری پرستاری کند از تمام گناهان خودش خارج می‌شود و آن شب را پاک به صبح می‌رساند.
ایشان در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای کادر درمان و مدافعان سلامت، پیروزی جامعه بر این ویروس منحوس را از خداوند متعال درخواست کرد.
 
 
در پایان این مراسم با حضور در بخش های مختلف بیمارستان ضمن عیادت از بیماران از زحمات دلسوزانه پرستاران نیز تقدیر و تشکر کرد.
 
در این مراسم حجت الاسلام مهمدی مسئول زکات شهرستان، دکتر باغشیرین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کادر درمان این بیمارستان حضور داشتند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک