EN FA

اطعام فاطمی به همت هیئت مهدیه شهرستان رامهرمز

1399/11/01 تعداد بازدید: 374
print
 اطعام فاطمی به همت هیئت مهدیه شهرستان رامهرمز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز، در اجرای مرحله ششم رزمایش کمکهای مؤمنانه، از تهیه و توزیع 100 بسته مواد غذایی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز، حجت الاسلام عسکرزاده در گفتگو با روابط عمومی این اداره با اعلام این خبر گفت: در مرحله ششم از اجرای رزمایش مواسات و همدلی، هییت مهدیه  شهرستان  با همدلی خیرین نیک‌اندیش ، اقدام به تهیه، بسته بندی و توزیع  ۱۰۰ بسته موادغذایی کرده است .
 
رئیس اداره تبلیغات اسلام رامهرمز، تصریح کرد: این کمک‌ها  به افراد کم بضاعت وبی بضاعت، بیماران نیازمند، سالمندان و خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا که از قبل شناسایی شده بودند و با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع شد.
 
حجت الاسلام عسکرزاده در ادامه افزود: به حمدالله از ابتدای عملیات شهید سلیمانی مراکز دینی ، مساجد وهییات به شکل های مختلف کمک های بسیار خوبی به افراد نیازمند و‌کم برخوردار داشته اند که این‌ مرحله نیز همزمان با ایام فاطمیه وروز شهادت حضرت زهرا(س) در قالب طرح اطعام فاطمی به همت هیئت مهدیه شهرستان رامهرمز صورت گرفت.
 
گفتنی است این‌ مرحله از توزیع  شامل۱۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال می باشد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک