EN FA

آئین تجلیل ازجشنواره ملی قصه گویی صبا در رامهرمز برگزار شد

1399/09/26 تعداد بازدید: 371
print
 آئین تجلیل ازجشنواره ملی قصه گویی صبا در رامهرمز برگزار شد

باحضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز و مدیرکل بیمه اجتماعی روستاییان مراسم تجلیل از بانوان فرهیخته روستای مربچه رامهرمز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز، در این آیین حجت الاسلام عسکرزاده به به بیان جایگاه ونقش بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخته و اظهار داشت: قطعا نقش بانوان در فرهنگ جامعه اسلامی نقشی بی بدیل است، چرا که فرزندانی تربیت نمودند که برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تا سر حد جان جنگیدند و در این راه با خون سرخ خود درخت انقلاب را آبیاری نمودند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز تصریح کرد: به تاسی از همان راه، امروز دختران جامعه اسلامی در راه اعتلای آرمان های امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) با بهره گیری از دانش خود در همه عرصه های مورد نیاز آماده دفاع از ارزش های دینی خواهند بود و به حقیقت می بینیم بانوان پیشگامان عرصه های فرهنگی واجتماعی جامعه خویش اند.
 
در ادامه حاضرین در آین آیین به بیان گزارشی از روند اجرای مسابقه قصه گویی صبا ویژه روستائیان وعشایر پرداخته شده، که نوجوانان وجوانان روستای مربچه موفق به عنوان برتر در کشور شدند.
 
درپایان مراسم از ۱۰ نفر شرکت کننده در جشنواره قصه بومی محلی صباتجلیل به عمل آمد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک