EN FA

نشست هم افزایی ظرفیت های مردمی اداره تبلیغات اسلامی رامشیر با امام جمعه این شهرستان برگزار شد

1400/04/26 تعداد بازدید: 269
print
نشست هم افزایی ظرفیت های مردمی اداره تبلیغات اسلامی رامشیر با امام جمعه این شهرستان برگزار شد

به مناسبت ۵ مرداد ماه سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت شهید طالقانی (ره)، رئیس و مجموعه زیرربط اداره تبلیغات اسلامی رامشیر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامشیر؛ در این دیدار حجت الاسلام محمد منصوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامشیر به همراه خانواده تبلیغات اسلامی شامل مجموعه بانوان فعال فرهنگی، مبلغین مستقر، خطبا محلی و مسئولین هیئت های مذهبی ،مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با حجت الاسلام و المسلمین معرف امام جمعه محترم شهرستان رامشیر به مناسبت ۵ مردادماه سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور توسط شهید طالقانی (ره) ضمن تبریک این مناسبت مهم و تاریخی، حاضرین  از بیانات و رهنمودهای امام جمعه محترم شهرستان رامشیر بهره مند شدند.
 
در این دیدار بعد از بیانات حجت الاسلام منصوری و امام جمعه محترم شهرستان نوبت به صحبت و ابراز دغدغه ها و هم اندیشی اعضاء حاضر در جلسه رسید که الحمدالله ثمرات مثبتی بهمراه داشته و در جمع بندی این نشست توسط امام جمعه و ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به تک تک سؤالات حاضرین پاسخ داده شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک