EN FA

معتکفین در ۸ مسجد رامشیر حضور پیدا می‌کنند

1402/12/24 تعداد بازدید: 41
print
معتکفین در ۸ مسجد رامشیر حضور پیدا می‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامشیر از برگزاری مراسم اعتکاف در ۸ مسجد شهرستان خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجة الاسلام منصوری رییس اداره تبلیغات اسلامی در جلسه‌ای با حضور فرماندار و امام جمعه و بعضی از روسای ادارات شهرستان ضمن طرح برنامه اعتکاف به بررسی نیازمندی‌های اعتکاف امسال پرداخت.

وی در این جلسه ضمن ارائه مطلبی پیرامون اهمیت رویش اعتکاف و ضرورت برپایی این مراسم معنوی در رامشیر تاکید کرد: مردم رامشیر در برگزاری رویداد‌های مذهبی همواره پیشگام بوده اند و در اعتکاف نیز حضوری حداکثری خواهند داشت.

منصوری در ادامه به حضور دانش آموزان در اعتکاف‌ها اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش و همچنین دیگر نهاد‌های مرتبط جهت سهولت حضور این عزیزان تمهیدات لازم صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ منصوری بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف در مسجد‌های مسجد باب الحوائج مسجد الزهراء (ویژه دانش آموزان پسر پایه نهم تا دوازدهم) مسجد محمد رسول الله (ویژه دانش آموزان پسر پایه ششم تا نهم)   مسجد امام خمینی (ره) مسجد حاج سید نصیر مرتضوی (ویژه دانش آموزان دختر) مسجد امام جعفر صادق علیه السلام (رمیله) مسجد حضرت اباالفضل العباس سلام الله علیه (دره عباس) و مسجد علی بن موسی الرضا سلام الله علیه برگزار خواهد شد.

منصوری افزود: اعتکاف پرورش جسم و جان است، انسان آمیزه‌ای است از این دو و نیازمند پرورش در ابعاد وجودی خود؛ انسان به دنبال سعادت و کمال است، روح انسان نیازمند نیایش است، مناجاتی شیرین و زیبا، هم کلامی موجودی ضعیف با منشأ قدرتها. از آغاز خلقت تا صحنه رستاخیز، راز و نیاز زیباترین هنر آدمی است.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک