EN FA

تمرکز مبلغان رامشیر روی پویش «زندگی با آیه‌ها»

1402/12/24 تعداد بازدید: 42
print
تمرکز مبلغان رامشیر روی پویش «زندگی با آیه‌ها»

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان گفت: ماه رمضان فرصت بسیار مهمی برای تبلیغ دین است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام منصوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامشیردر نشست هم اندیشی مبلغان این شهرستان گفت: با توجه به اینکه در آستانه حلول ماه مبارک رمضان هستیم، اجلاس طلایه داران تبلیغ سنت حسنه‌ای است که هر سال در مناطق بسیاری پیش از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که در آن اهل علم و مبلغان دور هم جمع میشوند و اولویت‌های تبلیغی خود را به شور گذاشته و مشخص می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ارایه مباحث تبلیغی قرآن کریم باید محور قرار گیرد افزود: ناهنجاری‌های اجتماعی، اعتیاد، خانواده و مسائل تربیتی، آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های خانواده، اولویت‌های تبلیغی بود که در این اجلاس مورد توجه قرار گرفت.

منصوری پویش زندگی با آیه‌ها را گره گشای سوالات اعتقادی جامعه دانست و گفت: آیات انتخاب شده در صورت تبیین صحیح می‌تواند برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی به ما کمک کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامشیر ماه مبارک رمضان را فرصت بسیار مهمی برای امر تبلیغ برشمرد و گفت: باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای تبلیغ دین و اصلاح سبک زندگی حداکثر بهره را برد.

 

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک