EN FA

ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در مدارس صدرای دزفول برگزار می شود

1400/01/29 تعداد بازدید: 440
print
ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در مدارس صدرای دزفول برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول در استانه ماه مبارک رمضان از اجرای برنامه تقدیر و تشویق از روزه اولی ها و طرح قرائت روزانه قرآن در منازل، ویژه دانش آموزان مدارس صدرای این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی دزفول، حجت الاسلام احسان خاکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول در خصوص اجرای ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در مدارس صدرا تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بیان داشت: برنامه های ماه مبارک رمضان در مدارس صدرا با حمایت اداره تبلیغات اسلامی دزفول شامل تقدیر و تشویق از روزه اولی ها و طرح قرائت روزانه قرآن در منازل است.  
 
حجت الاسلام خاکی، در خصوص تقدیر از روزه اولی های مدارس صدرا عنوان داشت: در این برنامه از خانواده های روزه اولی ها می خواهیم که در منازل جشنی را برای این نوگلان تدارک ببینند ضمن اینکه ما هم از آن ها تقدیر خواهیم کرد تا به یاری خدا خاطرات خوبی از این جشن را برای آن ها به یادگار بگذاریم.
 
وی در پایان با اشاره به اهمیت قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: راه اندازی قرائت قرآن روزانه در منازل با کمک والدین صورت می پذیرد که به لطف خدا مورد استقبال واقع شده و گزارشات مردمی خوبی برای ما ارسال می شود.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک