EN FA

فعالیت گروه جهادی طلاب در پارک علی کله متوقف شد!

1403/01/07 تعداد بازدید: 32
print
فعالیت گروه جهادی طلاب در پارک علی کله متوقف شد!

حجت الاسلام و المسلمین خاکی رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول ازتوقف فعالیت گروه جهادی طلاب در پارک علی کله به دلیل عدم همکاری نهاد‌های مسئول خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین خاکی رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با اعلام خبر توقف فعالیت گروه جهادی طلاب در پارک علی کله به دلیل عدم همکاری نهاد‌های مسئول گفت: جا دارد از زحمات دو ساله طلاب گروه فرهنگی و جهادی مدرسه علمیه آیت الله قاضی (ره) در پارک ساحلی علی کله در ماه مبارک رمضان تشکر کنم.

حجت الاسلام و المسلمین خاکی تصریح کرد: جای بسی تاسف است که علی رغم ضرورت و اهمیت فعالیت تبلیغی در مناسبت‌هایی مثل ماه رمضان و ایام نوروز، مجموعه‌هایی که متکفل فرهنگ شهری هستند -خاصتاً شورای شهر و شهرداری- از این امر غافل بوده و حتی جلسه‌ای برای این مهم باگروه‌های جهادی مرتبط با اداره تبلیغات اسلامی دزفول برقرار نکردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول افزود: امیدواریم با توجه به صبغه فرهنگی که از این عزیزان داریم، شاهد تلاش هرچه بیشتر آن‌ها در عرصه فرهنگ شهری مبتنی بر نگاه اسلامی باشیم و موفقیت روز افزون همه عزیزان به ویژه مسئولان شورای شهر و شهرداری دزفول را از خدای متعال خواستاریم.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک