EN FA

اهداء ۲۰ بسته معیشتی به روحانیون مستقر در مناطق محروم دزفول

1400/01/29 تعداد بازدید: 385
print
 اهداء ۲۰ بسته معیشتی به روحانیون مستقر در مناطق محروم دزفول

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول خبر داد: به همت خیرین و همشهریان دزفولی ۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۵۰ هزار تومان برای روحانیون مناطق محروم تهیه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام احسان خاکی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول در گفت و گو با روابط عمومی این اداره با اشاره به فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی دزفول در زمینه کمک به روحانیون مناطق محروم بیان داشت: از جمله اقدامات این اداره برای روحانیون مستقر در مناطق محروم، فعالیت در زمینه تهیه و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی است.
 
 
وی در ادامه تصریح کرد: این کار از روز نخست ماه مبارک رمضان توسط یکی از روحانیون مستقر در مناطق محروم آغاز شد و اداره تبلیغات اسلامی دزفول پیگیر تداوم این حرکت خداپسندانه توسط سایر روحانیون مستقر در مناطق مختلف شهرستان خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام خاکی در پایان خاطرنشان کرد: به همت خیرین و همشهریان دزفول تعداد ۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیون و پانصد هزار ریال جهت توزیع بین روحانیون مناطق محروم تهیه شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک