EN FA

توزیع بیش از ۱۳۰هزار اقلام بهداشتی و آب معدنی بین هیئات خرمشهر

تعداد بازدید: 1
print

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: بیش از ۶۰ هزار بطری آب معدنی و ۷۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین حسینیه‌ها، مساجد و مواکب خرمشهر توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر، حجت‌الاسلام رضا متوسل در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره با اشاره به توزیع رایگان اقلام بهداشتی و آب معدنی در ایام دهه اول محرم اظهار داشت: اقلام بهداشتی و آب آشامیدنی بسته‌بندی شده از سوی خیرین تهیه و بین هیات‌های مذهبی مساجد، حسینیه‌ها و مواکب توزیع شده است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از توزیع حواله ارزاق با نرخ مصوب در بین هیات‌های مذهبی خبر داد و گفت: سه تن مرغ با حواله ارزان قیمت جهت تهیه نذورات برای مساجد و حسینه‌ها در حال توزیع است.
 
حجت الاسلام متوسل با اشاره به عدم ممنوعیت پخت و پز و توزیع نذورات عنوان کرد: تمامی مساجد و حسینیه‌ها که مجوز فعالیت دریافت کرده اند می توانند نذورات خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توزیع نمایند.
 
وی در ادامه، ضمن ابراز خرسندی از آمار۹۰ درصدی مساجد و حسینه‌های خرمشهر در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اذعان داشت: با توجه به بازدید میدانی گروه جهادی سازمان تبلیغات اسلامی و کارشناسان شبکه بهداشت به حمدالله ۹۰ درصد مساجد، حسینیه‌ها و هیئات نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام نموده اند  و ۱۰ درصد دیگر ضمن تذکر و اخطار آموزش‌های لازم را دریافت خواهند نمود.
 
حجت‌الاسلام متوسل درخصوص برگزاری عزاداری روز عاشورا خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم عزاداری روز عاشورا دیده شده و در این راستا کارشناسان بهداشت، نیروی انتظامی و راهور، گروه‌های جهادی سازمان تبلیغات و بسیج خرمشهر آماده برگزاری و کنترل جمعیت هستند.
 
گفتنی است: شهرستان خرمشهر دارای ۸۰ مسجد و ۳۳۰ حسینیه است.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک