EN FA

مؤمنان در التزام به رعايت موازین بهداشتی اولیٰ تر از غیر هستند

1399/04/29 تعداد بازدید: 405
print
مؤمنان در التزام به رعايت موازین بهداشتی اولیٰ تر از غیر هستند

با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی حمیدیه و ائمه جماعات این شهرستان جلسه هم اندیشی با موضوع گرامیداشت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حمیدیه، در جلسه هم اندیشی که با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و ائمه جماعات این شهرستان برگزار شد در خصوص گرامیداشت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم با توجه به محدودیتهای شیوع ویروس کرونا 

بحث و تبادل نظر شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی حمیدیه ضمن ارج نهادن بر مقام شامخ روحانیت و مسئولیتهای خطیری که علی الخصوص در هجمه های فرهنگی جامعه کنونی بر دوش دارند اظهار داشت: روحانیون پرچم داران دین و مروجین اصلی نهضت اسلامی هستند.
 
 
 
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین بالدی با اشاره به اهمیت گرامیداشت عید سعید غدیرخم و صیانت از اصل ولایتمداری در نظام جمهوری اسلامی اذعان داشت: عید غدیر عید بزرگ الهی است و بقاء دین منوط به بزرگداشت واقعه ی ارزشمند غدیرخم است. 
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) در توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: مؤمنان در التزام به رعايت پروتکل های بهداشتی و التزام به رعایت قوانین اولی تر از غیر هستند. لذا بنا داریم با توجه به محدودیتهای پیش آمده به جهت شیوع ویروس کرونا، با حفظ موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی مراسمات بزرگداشت اهل بیت علیهم السلام تعطیل نشود و ان شاالله مناسب ترین برنامه ریزی در این خصوص پیش بینی شود.
 
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک