EN FA

به مناسبت هفته بسیج، 160 بسته آموزشی در شهر زیدون توزیع شد

1400/09/02 تعداد بازدید: 670
print
به مناسبت هفته بسیج، 160 بسته آموزشی در شهر زیدون توزیع شد

مسئول نمایندگی دفترتبلیغات اسلامی شهرزیدون از توزیع 160 بسته آموزشی به ارزش 150میلیون ریال دربین دانش آموزان نیازمند به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهبهان، حجت الاسلام سید کامران رضایی، مسئول نمایندگی دفترتبلیغات اسلامی شهرزیدون به بیان توضیحاتی در خصوص این خبر پرداخت و گفت: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش کرده اند.
 
وی افزود: با توجه به اینکه محرومیت زدایی و سازندگی از مهمترین اهداف و برنامه های بسیج محسوب می شود، لذا با همکاری اداره آموزش و پرورش و بسیج شهر زیدون، تعداد 160 بسته آموزشی شامل لوازم التحریر و اقلام کمک آموزشی تهیه و بین دانش آموزان محروم شهر زیدون توزیع شد.
 
 
مسئول نمایندگی دفترتبلیغات اسلامی شهرزیدون ضمن تاکید بر نقش و اهمیت بسیج در جامعه عنوان کرد: نیروهای بسیجی در تمام عرصه‌ها در خط مقدم تلاش جهادی قرار دارند.
 
وی در پایان بیان داشت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی است و در مواقع حساس، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و توانسته مظهر اتحاد و انسجام باشد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک