EN FA

آئین تجلیل از مداحان اباعبدالحسین(ع) در بهبهان برگزار شد

1400/07/18 تعداد بازدید: 417
print
 آئین تجلیل از مداحان اباعبدالحسین(ع) در بهبهان برگزار شد

باحضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی،معاون فرماندار،معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بهبهان از مداحان و خادمان حسینی محرم وصفر 1400 تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهبهان، حجت‌الاسلام محمد جواد حسینوند در آئیین تجلیل از مداحان و خادمان حضرت اباعبدالحسین(ع) یادآور شد: کسب شایستگی انتصاب به اهل بیت(ع) جایگاه بسیار بالایی است که یک مداح می تواند با رعایت  حدود مداحی به این مقام نایل شود.
 
وی در ادامه بیان داشت: امروز آفات و انحرافات زیادی مسئله مداحی را تهدید می کندکه با آگاهی و مطالعه منابع دقیق می توان مانع از نشر و گسترش این انحرافات در جامعه شد.
 

 

در ادامه گله دارزاده رئیس کانون مداحان شهرستان بهبهان افزود: امسال به یاری خداوند متعال برای دومین سال ازشروع به کارکانون مداحان، آئین تجلیل ازمداحان و خادمان حسینی با رعایت تمامی پرتکل های بهداشتی انجام شد که جادارد از زحمات و حمایت های ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی بهبهان به منظور هر چه باشکوه تربرگزارشدن این مراسم تقدیربه عمل آید.
 
پایان خبر/.
 
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک