EN FA

مراسم بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در شهرستان باوی برگزار شد

1399/10/21 تعداد بازدید: 410
print
 مراسم بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در شهرستان باوی برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی از برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی در حوزه علمیه امام سجاد (علیه السلام)این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی، در این مراسم حجت الاسلام سلطانی مدیر حوزه المهدی (عج)زرگان در سخنانی گفت: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی علاوه بر آنکه علّامه و متفکری برجسته بود، لسان گویای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی نیز محسوب می‌شد و نقش‌آفرینی ایشان در مقابله با انحرافات فکری، عقیدتی و سیاسی موجب بغض و کینه شدید دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به این عالم برجسته شده بود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: یکی از راه‌های تشخیص خادمین به اسلام ملت و نظام جمهوری اسلامی این است که نگاه کنیم دشمن چه اشخاص یا ارزشهایی را مورد تهاجم قرار می‌دهد.
 
در پایان ضمن اشاره به اینکه علامه مصباح شخصیت کم نظیری در ولایتمداری داشته است، عنوان کرد: ایشان در عرصه علمی فیلسوف و مفسر قرآن بود و برای علوم انسانی تلاش‌ها و زحمات فراوانی کشیدند، بیش از ۱۵۰ جلد کتاب در زمینه‌های مختلف اسلامی از جمله تفسیر قرآن کریم، مفاهیم کلام، اخلاق و اندیشه سیاسی نوشته است.
 
لازم بذکر است این مراسم با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی با حضورائمه محترم جمعه ومبلغین ، مسئولین شهرستان  برگزارشد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک