EN FA

فعالیّت کانون مداحان و شعرای آئینی باید منطبق بر ارزشهای انقلاب اسلامی باشد

1399/04/31 تعداد بازدید: 376
print
فعالیّت کانون مداحان و شعرای آئینی باید منطبق بر ارزشهای انقلاب اسلامی باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی، به تشریح اهداف و رویکردهای مورد انتظار در این کانون پرداخت.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی باوی، حجت الاسلام والمسلمین عنافجه رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در گفتگو با روابط عمومی این اداره ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی گفت:

کانون مدّاحان و شعرای آئینی تشکّلی است از فعالان و منتخبان این گروه که با نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی، وظیفه ساماندهی به امور مداحان و ستایشگران بر اساس اهداف و مأموریت‌های مندرج در اساسنامه این کانون را برعهده دارد.
 
حجت الاسلام عنافجه در تشریح اهداف و رویکردهای کانون مداحان و شعرای آئینی اذعان داشت: هدف از تشکیل این کانون علاوه بر ساماندهی مدّاحان و شعرای آئینی، نظارت بر عملکرد تخصّصی ایشان، تعیین متولّی خاص در امور مدّاحان و شعرا در ارتباط با سایر دستگاه‌ها و نهادها، آسیب‌شناسی و آسیب زدایی از حیث محتوا در شعر و مداحی و هدایت فعّالیّتهای تبلیغی این کانون در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی است که با اهتمام ویژه ای باید مورد پیگیری و نظارت قرار گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات، کانون شعرای آئینی از مداحان جدا شده که با توجه به تفاوتهایی که با ماهیت فعالیت مداحان دارند با راه‌اندازی کانون جداگانه ای به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
 
گفتنی است: انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود که رئیس و اعضای هیئت ‌رئیسه کانون مداحان در هر شهرستان تعیین میشوند و چهارمین دوره این انتخابات نیز امسال در تاریخ ۳مرداد ۹۹ از ساعت ۸صبح لغایت ۱۲ ، در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی برگزار خواهد شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک