EN FA

زنده نگه‌داشتن یاد شهداء با اقتدار و امنیت کشور گره‌خورده است

1399/07/07 تعداد بازدید: 434
print
زنده نگه‌داشتن یاد شهداء با اقتدار و امنیت کشور گره‌خورده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی از برگزاری مراسم یادواره شهداء به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر ویس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی، حجت الاسلام علی عنافجه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این روزها یادآور حماسه بزرگ دفاع مقدس است و شهدا حماسه‌سازانی هستند که دریایی از معرفت‌اند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی باوی در خصوص اجرای مراسم یادواره شهدای شهر ویس تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره شهداء ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشناکردن نسل جوان با ایثار و رشادت های شهدا و تلنگری برای ما مسئولان است که اگر به جایی رسیده ایم به برکت خون شهدا و داغدارشدن خانواده های آنان است.
 
 

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام فدیعمی رئیس اداره امور قرآنی استان خوزستان عنوان کرد: هر چه داریم از شهدا است بنابراین یاد و نام شهدا در همه‌ جا از الزامات معنوی است چرا که شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و  حقیقت بوده و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه با اقتدار، شکوه و امنیت کشور گره‌خورده است. 
 
گفتنی است؛ این مراسم با حضور خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران با حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی در مسجد جامع ویس برگزار شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک