EN FA

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باوی با پرستاران این شهرستان به مناسبت روز پرستار دیدار کرد

1399/10/03 تعداد بازدید: 404
print
رئیس اداره تبلیغات اسلامی باوی با پرستاران این شهرستان به مناسبت روز پرستار دیدار کرد

به مناسبت روز پرستار رئیس اداره تبلیغات اسلامی باوی، امام جمعه و دیگر مسئولین با پرستاران شهرستان باوی دیدار و با اهداء گل و لوح تقدیر از ایشان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی، حجت الاسلام عنافچه با حضور امام جمعه و تعدادی از مسئولان این شهرستان به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها با پرستاران این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
 
دراین دیدار امام جمعه محترم شهر ملاثانی گفت: بر اساس تاریخچه و تغییر و تحولات پرستاری در دنیا از ابتدای تاریخ تا کنون، پرستاری به عنوان نوعی از خدمات اجتماعی برای نگهداری و حفاظت از خانواده بوده که با تمایل برای سلامتی افراد و اطمینان خاطر برای بیماران آغاز شده است.
 
 
وی افزود: کمک به ناتوانان در فطرت و نهاد هر انسانی وجود دارد و در دین اسلام نیز اهمیت ویژه ای دارد به طوری که در آیه 32 از سوره مائده آمده است "هر کس فردی را زنده کند و به جامعه پرتلاش انسان برگرداند مثل این است که همه مردم را زنده کرده است."
 
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان باوی هدف از این دیدار را تقدیر از زحمات پرستاران و تبیین نقش حضرت زینب سلام الله علیها در پیام رسانی واقعه کربلا اعلام کرد.
 
در پایان این دیدار رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان باوی به هریک از پرستاران هدایایی به رسم یابود اهدا کرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک