EN FA

دیدار از خانواده شهدای قرآنی به مناسبت هفته دفاع مقدس

1399/07/06 تعداد بازدید: 393
print
دیدار از خانواده شهدای قرآنی به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی، با حضور در منزل شهید قرآنی «سید کریم مهدوی» با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

به گزارش  روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی: حجت الاسلام عنافجه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای تجلیل از مقام والای شهیدان قرآنی شهرستان، همراه با امام جمعه محترم شهر ملاثانی و جمعی از پیشکسوتان وفعالان فرهنگی وقرآنی با حضور در منزل شهید قرآنی « سید کریم مهدوی » با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.
 
حجت الاسلام عنافجه در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده های بابصیرت شهدا و ایثارگران هستند.
 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی باوی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان دیدار و تجلیل از خانواده شهدای قرآنی دفاع مقدس است.
 
در ادامه این دیدار امام جمعه ملاثانی، اظهار داشت: یکی از اصلی ترین مشکلات کنونی جامعه، فاصله گرفتن برخی افراد از قرآن و مفاهیم بی‌نظیر آن است که امیدوارم بستری فراهم شود تا همه‌‌ی مردم از علوم قرآنی در زندگی استفاده کنند و از ثمراتش بهره‌مند شوند.
 
وی افزود: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک