EN FA

حرکت در مسیر سردار سلیمانی باید تداوم یابد

1399/10/14 تعداد بازدید: 387
print
حرکت در مسیر سردار سلیمانی باید تداوم یابد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی از برگزاری آیین بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی، در این مراسم حجت الاسلام  فدیعمی رئیس اداره امور قرآنی استان خوزستان با اشاره به اینکه این شهید الگوی کامل ولایتمداری است گفت: معرفی و شناخت سیره اخلاقی و شخصیتی سردار سلیمانی، کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند. لذا مکتب این شهید بزرگوار باید بیش از پیش به مردم  معرفی شود.

 
 
وی در ادامه افزود: سردار سلیمانی در آرزوی شهادت بود و همیشه کلامش این بود «خدایا از تو می خواهم طوری شهید شوم که عضوی از من باقی نماند و در راه رضای تو جان دهم» و این خواسته نشان از دریا دلی سردار دل‌ها دارد.
 
وی با بیان اینکه حاج قاسم شاگرد نمونه مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و حرکت در مسیر این شهید باید تداوم یابد، خاطرنشان کرد: حاج قاسم با پیروی بی چون و چرا از ولایت با تمام وجود در راستای اعتلای انقلاب و اسلام حرکت کرد تا به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک