EN FA

جلسه روحانیون مستقر و طرح هجرت شهرستان باوی برگزار شد

1399/08/25 تعداد بازدید: 498
print
 جلسه روحانیون مستقر و طرح هجرت شهرستان باوی برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی از برگزاری جلسه روحانیون مستقرو طرح هجرت با حضور حجت الاسلام سلطانی مدیر حوزه علمیه امام المهدی(عج) این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی، حجت الاسلام عنافجه در ابتدای این نشست با اشاره به برخی مسائل حال حاضر کشور، اظهار داشت: طلاب و روحانیون با توجه به وضعیت موجود باید بتوانند نقش پررنگ تری در روشنگری جامعه داشته باشند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی باوی تصریح کرد: فعالیت طلاب و روحانیون مستقر و طرح هجرت باید بیشتر از پیش شود.
 
در ادامه این نشست، مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) نیز با تایید سخنان رئیس اداره تبلیغات اسلامی باوی گفت: در بحث تبلیغات برخی مشکلات وجود دارد که باید با همدلی و برگزاری چنین جلساتی آنها را مرتفع نماییم.
 
 
حجت الاسلام سلطانی عنوان کرد: در امر تبلیغ باید و نبایدهای بسیاری وجود دارد و این امر تنها با تعامل، گفتگو و تبادل نظر منتج به نتیجه خواهد شد.
 
در این نشست که به صورت ماهانه برگزار می شود حاضرین به بیان موضوعات، مسایل و مشکلات در حوزه تبلیغ اشاره داشته و راهکارهای موجود را مورد بررسی قرار دادند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک