EN FA

آغازعملیات فرهنگی-اجتماعی سردار سلیمانی در شهرستان باوی

1399/09/16 تعداد بازدید: 409
print
 آغازعملیات فرهنگی-اجتماعی سردار سلیمانی در شهرستان باوی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی از برپایی جلسه ستاد عملیات قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی، حجت الاسلام عنافجه ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه‌ها و اهداف عملیات اجرایی قرارگاه فرهنگی سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: پیشرفت قرارگاه فرهنگی سردار شهید سلیمانی، همدلی و مشارکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج و سایر اعضا و اقشارمردمی مختلف را می‌طلبد.
 
رئس اداره تبلیغات اسلامی باوی، تصریح کرد: در این عملیات هیئات مذهبی، نخبگان حوزوی و دانشگاهی، مؤثرین فرهنگی و گروه های مردمی و جهادی با همکاری تمام ارکان فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و رسانه ای شبکه تبلیغی شهرستان باوی نسبت به آسیب شناسی طرح های خدمات اجتماعی، به ویژه طرح مواسات و به میدان آمدن ظرفیت های مردمی گرد هم آمدند.
 
 
در ادامه حجت الاسلام آلبوشوکه امام جمعه شهرملاثانی با بیان اهمیت شناخت و تقویت حس مسئولیت پذیری در اقشار مختلف مردم نسبت به همنوعان خود، افزود: از منظر مبانی اسلامی در برابر هر مسئولیتی که به انسان داده می‌شود به همان میزان از انسان سوال خواهد شد و شناخت این مسئولیت و عمل به وظیفه رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت است.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت بی نظیری بود که در اخلاق و معنویت زبانزد خاص و عام بود و در سخت‌ترین میان های نبرد با شجاعت و عزمی راسخ نزدیک تر از همه با دشمن می‌جنگید و همواره هم رزمانش به او افتخار کردند.
 
لازم بذکر است عملیات فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور از ١٣ آبان آغاز و تا ١٣ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک