EN FA

همزمان با عید سعید فطر، 400 بسته معیشتی در شهرستان باغملک توزیع شد

1400/02/26 تعداد بازدید: 544
print
 همزمان با عید سعید فطر، 400 بسته معیشتی در شهرستان باغملک توزیع شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک از تهیه و توزیع 400 بسته معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و گروههای جهادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی باغملک، حجت الاسلام شیخ نیا، در گفتگو با روابط عمومی این اداره با اعلام این خبر گفت: با همکاری بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، تعداد 400 بسته معیشتی که شامل مواد غذایی مختلف بود، تهیه و با کمک گروههای جهادی و همزمان با عید سعید فطر، بین اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر شهرستان باغملک و روستاها و بخش های تابعه، توزیع شد.
 
 
در بخش دیگری از این گفتگو، حجت الاسلام شیخ نیا با اشاره به اهمیت بازدید از فعالیت مبلغین، به ویژه در ماه مبارک رمضان گفت: با هماهنگی انجام شده با امام جمعه شهرستان باغملک و نماینده طرح هجرت در این شهرستان، ترتیبی اتخاذ شد تا در عید سعید فطر با 14 نفر از مبلغین، مستقرین و فعالان طرح هجرت دیدار شود و با حضور در منازل ایشان، ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان در ماه مبارک رمضان، هدایایی نیز به آنها اهدا شد.
 
 
پایان خبر/.
 
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک