EN FA

نشست هم اندیشی روحانیون طرح هجرت در باغملک برگزار شد

1399/07/16 تعداد بازدید: 385
print
نشست هم اندیشی روحانیون طرح هجرت در باغملک برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک: روحانیون باید با تجهیز شدن به علم و فناوری روز، آمادگی پاسخگویی به شبهات عموم را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی باغملک، حجت الاسلام شیخ نیا از برگزاری نشستی با روحانیون طرح هجرت در این شهرستان خبرداد.
 
در ابتدای این نشست، رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک به نقش روحانیت در راهبری برنامه های فرهنگی شهرستان پرداخت و گفت: با وجود اینکه سطح علمی مردم جامعه بالا رفته لازم است روحانیون نیز با تجهیز شدن به علم و فناوری روز، آمادگی پاسخگویی به شبهات عموم را داشته باشند.
 
 
 شیخ نیا با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین اربعین حسینی افزود: همانطور که در دهه اول محرم همراهی و راهبری شما روحانیت با وجود آن همه محدودیت به مردم ثابت شد و الحمدالله عزاداری ها به شکل شایسته ای در شهرستان برگزار گردید، در ایام اربعین نیز انتظار می رود همکاری لازم با هیئتهای مذهبی انجام شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این مراسمات در هیئات و مساجد اجرا شود.
 
درپایان روحانیون نیز به نوبت به بیان نقطه نظرات خود حول محور مسائل فرهنگی پرداختند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک